قدس آنلاین - ایوان: سرپرست انتظامی شهرستان ایوان گفت: باند ۵ نفره توزیع کنندگان قرص های روانگردان در ایوان دستگیر شدند.

دستگیری توزیع کنندگان قرص های روانگردان در ایوان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرگرد علی عزیزیان با بیان اینکه به دنبال اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع قرص های روانگردان در شهرستان ایوان، موضوع بلافاصله دردستور کار قرار گرفت، اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی کامل اعضای 5 نفره این باند شناسایی و نحوه فعالیت آنها نیز مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از شناسایی محل فعالیت این افراد آنها را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند، افزود: از متهمان تعداد 608 قرص روانگردان به همراه سه دستگاه خودرو کشف شد و پس از آن متهمان با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

کاهش 23 درصدی سرقت در ایوان

سرپرست انتظامی شهرستان ایوان همچنین از کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در شهرستان ایوان خبرداد و تصریح کرد: با فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان و تلاش شبانه روزی، ماموران توانستند سرقت را در سطح شهرستان کنترل کنند.

سرگرد علی عزیزیان با بیان این مطلب که در سه ماهه ابتدایی سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع سرقت در این شهرستان 23 درصد کاهش داشته است، بیان داشت: بیشتر سرقت ها ناشی از سهل انگاری مردم بوده و سارقان از کوتاهی افراد در رعایت نکات پیشگیرانه سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت می کردند.

وی با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از سارقان در سال جاری و تحویل آنها به محاکم قضایی، یادآور شد: از ابتدای سال جاری طرح های مختلف انتظامی در سطح شهرستان برگزار شده که رضایت شهروندان ایوانی را در پی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.